Кои витамини са подходящи за здравето на косата

Много е важно какво ядем, за да получава организма необходимите витамини. Косата също има своите специфични нужди.

Вижте кои витамини трябва да присъстват в менюто ни,
за да имаме силна, здрава и хубава коса:

здрава коса

Витамин А: антиоксидант, който помага в създаването на здравословен себум в кожата на главата.
Храни богати на витамин А: рибено масло, месо, мляко, сирене, яйца, спанак, броколи, зеле моркови, кайсии и праскови

Витамин С: поддържа косата здрава.
Среща се в: цитрусовите плодове, ягоди, киви, пъпеш, ананас, домати и тъмнозелените зеленчуци.

Витамин Е: поддържа кожата на скалпа здрава
Храни богати на витамин Е са: растително масло, соя, зрял фасул , ядки, зелена салата.

За здравето на косата са особено важни витамините от група В


Биотин (витамин Н): играе важна роля в превенцията и лечението на косопад.
Среща се в: пълнозърнести храни, яйчен жълтък, черен дроб, ориз и мляко.

Инозитол (Витамин B9): много важен за растежа на косата
Храни богати на Инозитол са: зърнените храни, черния дроб и цитрусовите плодове.

Ниацин (Витамин B3): насърчава кръвообръщението на скалпа.
Среща се в: пшеничен зародиш, риба, пилешко, пуешко месо.

Пантотенова киселина (витамин В5): действа против побеляване и косопад.
Среща се в: зърнени култури, яйчен жълтък и карантия (бъбречета и черен дроб)

Витамин В6: предпазва от косопад.
Храни богати на витамин В6: бирена мая, черен дроб, зърнени култури, зеленчуци, карантия и яйчен жълтък.

Витамин В12: предпазва от косопад.
Среща се в: пилешко месо, риба, яйца и мляко.

витамин B комплекс

Ако искате да имате силна и здрава коса - променете начина си на хранене!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни Теми

Горещи Теми

Модни Новини

Последователи

Google+

Статистика

Блог класация PageRank Style blog